ITuudised.ee  • 22. märts 2018
Jaga lugu:

Telia avas väikefirmadele eraldi infotelefoni

Telia ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna
Telia ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna  Foto: Andres Haabu

Märtsist saavad väikefirmad erinevate IT-murede ja -küsimuste korral pöörduda Telia spetsiaalsele lühinumbrile.

„Erinevate uuringute põhjal lahendavad väikesed ja keskmised ärikliendid ise oma arvutiga seotud probleeme või kasutavad selleks sõprade ja tuttavate abi. Näeme, et see on koht, kus saame kliendile abiks olla ning ilma püsikuludeta kiiret, kvaliteetset ja professionaalset abi pakkuda,“ lisas Telia ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna.

Uus lahendus aitab erinevate arvutimurede korral: arvutisse programmide installeerimine-seadistamine, viirusetõrje uuendamine, e-posti kontodega seonduv jms.

„Teenuse juures on oluline meeles pidada, et ärikliendi IT-tugi aitab pea iga arvutimure korral, olgu selleks siis tõrkuv e-kiri, mis ei taha postkastist väljuda või kui dokumendid ei taha printerisse jõuda,“ selgitas Kärsna.

Firmad saavad IT-tuge kasutada nii lühinumbri kui spetsiaalse e-posti vahendusel. Keerukamate IT-murede lahendamiseks võetakse kliendi arvutiekraani pilt üle distantsilt. Samuti saab kasutada Telia IT-spetsialistide võrgustikku, kui mõni töö vajab spetsialisti kohapealset sekkumist. 

Jaga lugu:
ITUUDISED UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad Ituudised uudised igal nädalal enda postkasti.

Ituudised.ee toetajad:

Enimloetud
Aali Lilleorg
Aali LilleorgtoimetajaTel: 505 3172aali@ituudised.ee
Ana Madismäe
Ana Madismäereklaamimüügi projektijuhtTel: 545 60 150Ana.Madismae@aripaev.ee

Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Veebilehe kasutamist jätkates nõustute küpsiste kasutamisega. Loe lähemalt