Märtsist saavad väikefirmad erinevate IT-murede ja -küsimuste korral pöörduda Telia spetsiaalsele lühinumbrile.

- Telia ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna
- Foto: Andres Haabu
„Erinevate uuringute põhjal lahendavad väikesed ja keskmised ärikliendid ise oma arvutiga seotud probleeme või kasutavad selleks sõprade ja tuttavate abi. Näeme, et see on koht, kus saame kliendile abiks olla ning ilma püsikuludeta kiiret, kvaliteetset ja professionaalset abi pakkuda,“ lisas Telia ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna.
Uus lahendus aitab erinevate arvutimurede korral: arvutisse programmide installeerimine-seadistamine, viirusetõrje uuendamine, e-posti kontodega seonduv jms.
„Teenuse juures on oluline meeles pidada, et ärikliendi IT-tugi aitab pea iga arvutimure korral, olgu selleks siis tõrkuv e-kiri, mis ei taha postkastist väljuda või kui dokumendid ei taha printerisse jõuda,“ selgitas Kärsna.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Firmad saavad IT-tuge kasutada nii lühinumbri kui spetsiaalse e-posti vahendusel. Keerukamate IT-murede lahendamiseks võetakse kliendi arvutiekraani pilt üle distantsilt. Samuti saab kasutada Telia IT-spetsialistide võrgustikku, kui mõni töö vajab spetsialisti kohapealset sekkumist.
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?