Autor: ITuudised.ee • 22. märts 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Telia avas väikefirmadele eraldi infotelefoni

Telia ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna
Foto: Andres Haabu
Märtsist saavad väikefirmad erinevate IT-murede ja -küsimuste korral pöörduda Telia spetsiaalsele lühinumbrile.

„Erinevate uuringute põhjal lahendavad väikesed ja keskmised ärikliendid ise oma arvutiga seotud probleeme või kasutavad selleks sõprade ja tuttavate abi. Näeme, et see on koht, kus saame kliendile abiks olla ning ilma püsikuludeta kiiret, kvaliteetset ja professionaalset abi pakkuda,“ lisas Telia ärikliendiüksuse direktor Tarmo Kärsna.

Uus lahendus aitab erinevate arvutimurede korral: arvutisse programmide installeerimine-seadistamine, viirusetõrje uuendamine, e-posti kontodega seonduv jms.

„Teenuse juures on oluline meeles pidada, et ärikliendi IT-tugi aitab pea iga arvutimure korral, olgu selleks siis tõrkuv e-kiri, mis ei taha postkastist väljuda või kui dokumendid ei taha printerisse jõuda,“ selgitas Kärsna.

Firmad saavad IT-tuge kasutada nii lühinumbri kui spetsiaalse e-posti vahendusel. Keerukamate IT-murede lahendamiseks võetakse kliendi arvutiekraani pilt üle distantsilt. Samuti saab kasutada Telia IT-spetsialistide võrgustikku, kui mõni töö vajab spetsialisti kohapealset sekkumist. 

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755