Google jäädvustas oma kaardirakenduse Street View jaoks esimese kaubanduskeskusena seestpoolt Tartus asuva Lõunakeskuse, mis muudab hiigelhoones orienteerumise lihtsamaks.
- Esimene Eesti kaubanduskeskus jõudis Google Street View´sse Foto: Kuvatõmmis
Google´il on nimelt käsil projekt lisaks tänavatele üles pildistada ka avalike hoonete sisevaated. „Kaubanduskeskuse panoraamvaatega sisekaardi eesmärk on aga aidata külastajatel kiiremini õige sihtkoht leida, ostud ära teha ja edasi liikuda,“ rääkis Lõunakeskuse turundusjuht Piret Vapajeva.
Lõunakeskuse sisekaardil on olemas nii 360kraadine 3D vaade kui poodide ja meelelahutuskohtade tavakaart, mis näitab inimese asukohta ning liikumissuunda. Samuti saab kaardil orienteeruda kaubanduskeskuse erinevatel korrustel.
Vapajeva sõnul on Lõunakeskus suur ala ja üles tuli pildistada enam kui kahe kilomeetri pikkune trajektoor. „Pildistamise tegid aeganõudvaks ja keeruliseks keskuses liikuvad inimesed. Pika säriaja ja särikahvliga pildistades saab küll ilusa pildikvaliteedi, aga liikuvad inimesed jäävad udused, mistõttu tuli tihti pikalt sobivat hetke oodata,“ kirjeldas Vapajeva.
Kokku tegi Google´i sertifitseeritud fotograaf Lõunakeskuse Street View jaoks 3156 pilti mahuga ligi sada gigabaiti.
Street View on Google´i teenus, mille kaudu näeb fotodena maailma eri paigus asuvaid tänavaid ja ehitisi ning järjest enam hooneid ka seestpoolt. Näiteks on rakenduses Rooma Colosseum, Versaille´ loss Prantsusmaal ja USA presidendi residents Valge Maja.
Seotud lood
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.
Hetkel kuum
Tagasi ITuudised esilehele