Aprillist alates on mitmetes Tele2 esindustes võimalik lepinguid allkirjastada digitaalselt tahvelarvuti abil. Ettevõtte teatel on see samm lähemale täielikult paberivabale esindusele.
Digitaalset allkirjastamist testiti eelmisel nädalal Tallinnas Tele2 Foorumi ja Jõe esindustes. „Uue lahenduse puhul on ootus, et lisaks rohelise jalajälje tõstmisele muutuvad ka meie müügiprotsessid kiiremaks ning loodame näha selle positiivset mõju klientide tagasisides,“ rääkis Tele2 tootedirektor Katrin Aron.
Esialgne tagasiside on tema sõnul olnud positiivne. „Klient ei pea enam ootama, kuni prinditakse lepingut, seda eraldi allkirjastama ning hiljem paberkandjal kodus säilitama. Lepingut on võimalik esinduses rahulikult tahvelarvuti ekraanilt lugeda, nutipliiatsi abil allkirjastada ning kuna see saadetakse kliendi e-mailile, siis sealt ka alati üles leida,“ kirjeldas ta.
Pärast esimese nädala testperioodi alustatakse sarnase lahenduse paigaldamisega ka teistesse esindustesse. Tänaseks on digiallkirjastamise võimekus Tallinnas ka Rocca al Mare ja Mustika esindustes.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Tele2 ei saa Eestis rahul olla ei käibe ega kasumiga, mis esimeses kvartalis said tugeva languse osaliseks, ning plaanib siin ümberkorraldusi.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.