Täna alustas tegevust portaal kinnisvara24.ee, mille loomise ajendiks oli varasemate portaalide liiga suur hinnatõus.
Aasta tagasi lahvatanud skandaal turul tegutsevate ühele omanikule kuuluvate kinnisvaraportaalide ja suuremate kinnisvarabüroode vahel on nüüdseks vaibumas, kuna portaalide vahel on jälle konkurents, märkis uue portaali tegevjuht Paavo Heil.
Tema sõnul oli mullu kevadel liiga järsk hinnatõus ajendiks, miks kinnisvarabürood hakkasid otsima oma kuulutuste avaldamiseks alternatiivset kanalit.
Kinnisvara veebikuulutuste turgu valitsevad city24 ja kv.ee. Esimene on populaarsem Tallinnas ja Harjumaal, teine Lõuna-Eestis. Mõlemad portaalid on Postimehe omaniku Margus Linnamäe kontrolli all.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Uude portaali on oma kuulutused toonud ligi 40 kinnisvarabürood ja üle 600 maakleri. Portaali teatel erineb nende otsingusüsteem konkurentide omadest – kinnisvaraobjekte on lihtsam leida ning objektide sirvimisel tuleb teha senisest vähem klikke.
„Kinnisvaraotsijad ei vaja lihtsalt uut portaali või veel ühte portaali. Vaja on uuel tasemel kasutusmugavust. Lisaks mugavale kinnisvaraotsingule saab meil juba täna näha ülehomseid kinnisvarakuulutusi, mis tähendab, et suur osa uutest kinnisvarakuulutustest avaldatakse Kinnisvara24s 48 tundi varem kui teistes portaalides,“ kommenteeris Paavo Heil.Uut portaali haldab Kinnisvarakeskkond OÜ, mis kuulub Ekspress Grupile ja OÜ-le Sadaüksteist, mille taga on rida suuri Eesti kinnisvarabüroosid. Ekspress Grupile kuulub uues kinnisvaraportaalis vähemusosalus kinnisvarabüroode nõudel ja selleks, et meediaettevõte ei saaks kuulutusteäri omatahtsi lõpetada.Ekspress Grupp on korra juba kinnisvaraportaali pidanud, kuid Ekspresskinnisvara ei täitnud kasumieesmärke ja suleti.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.