Telia võimaldab alates aprillist tasuda kliendil sidearve otse e-kirjas sisalduvate pangalinkide kaudu, kuid uudne lahendus ei toiminud alguses õigesti. Edaspidi laekuvad arvega e-kirjad on Telia kinnitusel aga korrektsed.
Uue arenduse kasutuselevõtul selgus, et arve e-kirju loov süsteem oli osade arvete summas sisalduvate komakohtade arvu venitanud ebamõistlikult pikaks. Nüüdseks on tõrge Telia teatel kõrvaldatud.
Kuigi arve summa oli e-kirjas kuvatud osadel klientidel paljude komakohtadega, siis arve ise ja pangas tasumisele kuuluv summa olid õiged.
Seotud lood
Telia Eesti kasumlikkus suurenes selle aasta esimeses kvartalis 8,6% ning ettevõte näitas häid tulemusi TV-, mobiili-, interneti- ja IT-teenuste valdkonnas.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.