• 11.04.18, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia lubab edaspidi korrektseid arveid

Telia võimaldab alates aprillist tasuda kliendil sidearve otse e-kirjas sisalduvate pangalinkide kaudu, kuid uudne lahendus ei toiminud alguses õigesti. Edaspidi laekuvad arvega e-kirjad on Telia kinnitusel aga korrektsed.
Telia lubab edaspidi korrektseid arveid
  • Foto: Pixabay
Uue arenduse kasutuselevõtul selgus, et arve e-kirju loov süsteem oli osade arvete summas sisalduvate komakohtade arvu venitanud ebamõistlikult pikaks. Nüüdseks on tõrge Telia teatel kõrvaldatud.
Kuigi arve summa oli e-kirjas kuvatud osadel klientidel paljude komakohtadega, siis arve ise ja pangas tasumisele kuuluv summa olid õiged.

Seotud lood

Uudised
  • 22.04.18, 23:39
Telia suurendas kasumlikkust 8,6%
Telia Eesti kasumlikkus suurenes selle aasta esimeses kvartalis 8,6% ning ettevõte näitas häid tulemusi TV-, mobiili-, interneti- ja IT-teenuste valdkonnas.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele