Võrreldes eelmise aasta sama perioodiga, on Samsungi tänavusi tippklassi nutitelefone Galaxy S9 ja S9+ müüdud poole rohkem kui mullu lipulaevadeks olnud mudeleid S8 ja S8+.
- Samsung Galaxy S9 Foto: elisa.ee
Esimese müügikuu jooksul on S9 müük olnud 49% kõrgem kui aasta tagasi S8-l. „Inimesed ostavad hea meelega kallemaid ja võimsamaid telefone, mille jõudlus on suurem ning mis muudab sotsiaalmeediaajastul videote ja piltide tegemise, nende töötlemise ja üles laadimise kiiremaks kui kunagi varem,“ kommenteeris Samsung Eesti mobiilidivisjoni juht Antti Aasma.
Uute S9 telefonide üheks eeliseks varasemate mudelite ees on tema sõnul kaamera, mis lubab pilte teha isegi vähese valgusega kohtades ning filmida üliaegluubis ehk 960 kaadrit sekundis.
Seotud lood
Riigi loodud IT-majad pakuvad erasektori IT-ettevõtetele järjest rohkem konkurentsi: võisteldakse tööjõuturul ja IT-firmadel on oht muutuda tööjõurendi pakkujateks, selgus Äripäeva raadio saates.