Digiplatvormid ja -tehnoloogiad ning sotsiaalmeedia pakuvad lõputult teenimise ning iseenda turundamise võimalusi, leiti Pärnu Juhtimiskonverentsil „Oma saar.“

- Creatly tegevjuht ja asutaja Brait Pilvik
- Foto: Urmas Kamdron
„Täna me enam mitte ei lähe online’i, vaid me elame online’is,“ tõdes Creatly tegevjuht ja asutaja Brait Pilvik. „Sotsiaalmeediat kasutatakse kõigeks, nii suhtlemiseks, meelelahutuseks kui ka oma ettevõtte turundamiseks,“ kirjeldas ta digitaalmaailma võimalusi.
Pilviku sõnul annab nutitelefonide maailm võimaluse ise videomeediat luua ning seda ka tarbida. „Sotsiaalmeedia aga omalt poolt annab videotele ideaalse võimaluse levikuks, nii et publiku pärast konkureeritakse juba telega,“ nentis ta. „Digitaalsete videote vaatajanumbrid võistlevad juba kesmise telesaate vaatajanumbritega.“
Levinumate ja populaarsemate videolugude tüüpidena nimetas Pilvik väljakutseklippi, sketši, videoblogi, avalikku eksperimenti, ülevaadet, küsimus-vastus stiili, tüngasid, otse-eetrit ja õpetust.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.