Skype ja Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutus (HITSA) kuulutasid välja konkursi 2018. aasta Skype´i välisõpingute magistristipendiumile. Stipendiumisumma on 8000 eurot.

- Esimene Skype’i stipendium anti välja 2006. Selle toel on Eesti tudengid saanud teadmisi mainekates ülikoolides üle ilma.
- Foto: Pixabay
Stipendium on mõeldud ühe tudengi välisõpingute toetamiseks reaalerialal (eelistades IKT-erialasid) või valdkondade üleselt eeldusel, et üks kõrgharidusastmetest läbitakse reaalerialal.
"Soovime toetada andekat noort, kellel on selge nägemus oma magistriõpingutest, tahtmine saada valdkonnas tipptegijaks ning seeläbi panustada tulevikus Eesti ühiskonda," ütles HITSA programmijuht Signe Ambre.
„Rõõm on tõdeda, et stipendium on kaasa aidanud Eesti hariduse arengule – mitmed endised stipendiaadid on praeguseks doktorikraadiga ning annavad muuhulgas oma teadmisi edasi ülikoolides," lisas ta.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Stipendium on ette nähtud õppemaksu tasumiseks või õpingutega seotud kulude katmiseks ühel õppeaastal. Kandideerida saavad kõik Eesti kodanikud või alalise elamisloaga isikud, kellel on täidetud magistriõppesse astumise eeldused.
Skype´i stipendiumile pandi alus suvel 2004 toimunud seminaril, kus esinesid Skype´i kaasasutaja Niklas Zennström ja üks investoreid Steve Jürvetson ning koguti osalejatelt panus tulevasesse stipendiumifondi.
Esimene Skype’i stipendium anti välja 2006. aastal. Selle toel on Eesti tudengid saanud teadmisi mainekates ülikoolides üle kogu maailma.
Stipendiumitaotlus tuleb esitada hiljemalt 19. juulil.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Skype'i Eesti arenduskeskuse uue juhi Tanel Ermi sõnul on töötajate liiklus Microsoftis mitmesuunaline, ka talle on pakutud tööd ettevõtte peakontoris, aga Ermile meeldib Eestis rohkem.
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.