Alates 1. juulist on digiteenuste ettevõtte AS Levira tehnoloogia- ja IT-direktor Kristo Kaasan, kes seni töötas ettevõtte IT-juhina, teatas ettevõte.

- Kristo Kaasan
- Foto: Levira
”Levira on viimastel aastatel ärilises mõttes palju muutunud ja viib läbi teenuste ulatuslikku digitaliseerimist. Meie teenused sõltuvad üha rohkem IT-st ning Kristo IT taust aitab Levira arengule hästi kaasa,“ ütles Levira juhatuse esimees Tiit Tammiste.
„Levira on muutunud kaasaegseks digiteenuste ettevõtteks, kus tehnoloogia mängib suurt rolli nii telepildi tootmises kui ka andmekeskuse käitamisel. Oma era- ja avaliku sektori kogemusega soovin aidata kaasa Levira konkurentsivõime tõstmisele ning usun, et kasuks tuleb minu huvi raadioside vastu, kuna olen ise raadioamatöör,“ sõnas Levira tehnoloogia- ja IT-direktor Kristo Kaasan.
Enne Leviraga liitumist töötas Kaasan aastatel 2013–2018 Eesti välisministeeriumi infotehnoloogia osakonna peadirektorina ning enne seda kolm aastat julgeoleku- ja haldustalituse juhina Eesti esinduses EL-i juures Brüsselis. Varasema töökogemuse hulka kuuluvad eri ametid samuti välisministeeriumis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Kaasan on lõpetanud Tallinna Ülikooli ärijuhtimise magistriõppe IT-juhtimise alal ning IT Kolledži IT-süsteemide administreerimise alal.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.