Elisa tõstab septembrist äriklientide teenuste hindu, viidates võrkude ja teeninduse arendusele ning üleüldisele kulude kasvule.
- Elisa Eesti juht Sami Seppänen. Foto: Andras Kralla
"Mõningased korrektsioonid pakettide hindades" jõustuvad ettevõtte teatel 1. septembrist. Lähemalt saab äriklient tutvuda muudatustega personaalses teavituskirjas või ärikliendi iseteenindusbüroos.
Mullu investeeris Elisa taristusse 20,7 miljonit eurot. Tänu sellele täienes mobiilsidevõrk rohkem kui 500 uue ja moderniseeritud tugijaama võrra. Selle tulemusena tõusis Elisa mobiilse andmesidevõrk kuni kolm korda kiiremaks Tallinnas, Harjumaal ja Raplamaal.
Aprillis valminud moderniseerimistööd Põlvamaal, Valgamaal ja Võrumaal tõstsid omakorda internetikiirusi Kagu-Eestis kaks kuni kolm korda, teatas Elisa.
"Võrkude arendamisega loome eeldused veelgi suuremate kiiruste pakkumiseks ja 5G võrgu avamiseks järgnevate aastate jooksul. Aastatel 2018 ja 2019 jätkame investeeringutega, panustades täiendavalt veel 40 miljonit eurot," seisab peatset hinnatõusu käsitlevas pressiteates.
Äriklientide paremaks teenindamiseks on Elisa laiendanud ärikliendi kõnekeskust ja tehnilise toe meeskonda ning rajanud ärikliendile parema teeninduse pakkumiseks spetsiaalsed teeninduspunktid kaheksas Elisa esinduses.
Tuhande töötajaga Elisa Eesti ASi siht on saada suurimaks kommunikatsiooni- ja meelelahutusettevõtteks Eestis. Elisa pakub mobiilside, interneti püsiühenduse ja TV-teenuseid ning võrgu- ja IT infrastruktuurilahendusi. Ettevõtte käive oli mullu 157,9 miljonit eurot.
Seotud lood
Eesti iGamingu lipulaev Games Global kutsub ambitsioonikaid ja teotahtelisi noori osalema praktikaprogrammis, mis on loodud arvutiteaduse ning tarkvara- ja mänguarenduse valdkonna tulevastele talentidele. Tegemist on programmiga, mis pakub ainulaadset võimalust omandada praktiliselt kasulikke kogemusi kiiresti kasvavas iGamingu valdkonnas.