Prototüüpimise rahastu Prototron ootab 15. oktoobrini uusi nutikaid ideid, et jagada sügisvoorus prototüüpide tegemiseks või arendamiseks välja kuni 35 000 eurot.

- Prototron jagas tänavuses kevadvoorus ligi 60 000 eurot.
- Foto: Prototron
Prototroni programmis osalevad meeskonnad läbivad taotlusvooru raames koolitusi, kohtuvad mentoritega ja esitlevad ennast suurimatel Eesti ärifestivalidel. Rahalise toetusega kaasneb start-up inkubatsiooniprogramm Tallinna Teaduspargis Tehnopol ja õigusabi Hedman Partnersilt ning hulganisti valdkonnapõhiseid investorkontakte.
"Prototroni hiljutised edulood on narkootiliste ainete ekspress-tuvastaja UniveR DID, toiduohutustarkvara FoodDocs, SprayPrinter ja tehisintellektiga tegelev Transformative.ai. Raha on kaasatud nii erainvestoritelt, teistest startup-programmidest kui ühisrahastusplatvormi kaudu," sõnas Prototroni tegevjuht Jana Pavlenkova.
Väga paljud Prototroni ideed on tema sõnul teadustöödest välja kasvanud. "Seega saavad taotlejad nüüd täiesti uue võimalusena teadus- ja arendusalast konsultatsiooni Tallinna Tehnikaülikooli tehnosiirde spetsialistide poolt. Lisaks pakume nüüdsest nõustamist ühisrahastusplatvormi Fundwise meeskonnalt - kuidas, millal ja mille jaoks võiks oma ideele raha kaasata just ühisrahastust kasutades," selgitas Pavlenkova sügisvooruga kaasnevaid uuendusi.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Swedbanki, tehnikaülikooli ja teaduspargi Tehnopol koostöös 2012. aastal loodud Prototroni aastane toetussumma kasvas tänavu 130 000 eurole. Selle aasta kevadvoorus läks nelja meeskonna vahel jagamisele 58 300 eurot.
Kokku on Prototron rahastanud 59 nutikat ideed summas 730 000 euro ulatuses. Prototroni toetatud meeskonnad on kaasanud juba üle 17 miljoni järelinvesteeringuid. Mitmed on tänaseks tegutsemas rahvusvaheliselt, sh USA ja Saksamaa turul.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.