• 23.09.18, 21:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Netflix firmasse talente meelitab?

Netflixi endine värbaja ja raamatu „Powerful: Building a Culture of Freedom and Responsibility“ autor Patty McCord usub, et talentide rohkus ning haaravad väljakutsed on töötaja motivatsiooni aluseks.
Kuidas Netflix firmasse talente meelitab?
  • Foto: Pixabay
Raskete väljakutsetega toimetulemine ning head kolleegid on peamised faktorid, mis talente ettevõttesse meelitavad ja neid motiveerivad. Eriti kehtib see nooremate töötajate puhul.
Esita kõigele väljakutse
„Mis on selle tegevuse mõte?“ küsis McCord kõigi organisatsiooni tegevuste kohta. Tema peamine uskumus on, et ettevõtetel ei ole vaja inimestele võimu anda, sest inimestel on see juba olemas.

Artikkel jätkub pärast reklaami

McCord lõi inimestele tingimused, mis võimaldasid neil oma võimu ära kasutada. Neil oli võimalik muuta koormavaid ja tarbetuid poliitikaid, nõusolekute küsimist ja protseduure. Näiteks loobus McCord Netflixi puhkusepoliitikast ning muutis kompensatsiooni maksmise läbipaistvamaks. Lisaks sellele muutis ta täielikult ümber selle, kuidas ettevõtte sees tagasisidet antakse.
Anna töötajatele hea kogemus
McCord nägi Netflixi ettevõttena, kus oli hea töötada ja kust on suurepärane oma karjääri jätkata.
Loe pikemalt Äripäevast.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele