Eesti tarkvarafirma Toggl värskendas oma visuaalset identiteeti ning võitis sellega vanima ja prestiižseima Suurbritannia digitaalauhinna BIMA.

- Toggl värskendas oma visuaalset identiteeti. Foto: bimaawards.com/winners/toggl-small-budget/
"Ühendkuningriik on USA kõrval üks meie suuremaid turge, seetõttu on selle auhinna saamine väga positiivne üllatus," sõnas Toggli juht Krister Haav. "Kuna meil on UKs palju rahvusvahelisi kliente – suuremas osas just turundus- ja loovagentuuride hulgas – otsustasimegi ka uue digitaalse näo sealt tellida," lisas ta. Identiteet uuendati koostöös Briti agentuuriga ToyFight.
"Koostöö ToyFight disainiagentuuriga oli algusest peale produktiivne ning nad mõistsid väga hästi, mida meil vaja on. Uus visuaalne identiteet on kvaliteetne, professionaalne ja samas mänguline – peegeldab hästi meie olemust ning nagu aeg on näidanud, töötab hästi ka meie kliendi sihtgrupi peal," selgitas ta.
BIMA (British Interactive Media Association) on vanim ja prestiižseim digitaalauhind Ühendkuningriigis. BIMA esindab digitaalrevolutsiooni tippu ning selle eesmärk on julgustada muudatusi Briti digitaalsektoris äri-, kultuuri- ja ühiskonna valdkonnas.
"Selle aasta võitjate seas olid erinevates kategooriates veel näiteks adidase UltraBOOST XENO jooksutossude Instagrami Story ja Sony Musicu Judas Priesti 18. albumi kampaania, nii et oleme heas seltskonnas," rääkis Krister Haav.
OÜ Toggl on 2007. aastast tegutsev Eesti tarkvarafirma. Ettevõtte peamised turud on USA, Suurbritannia, Kanada, Austraalia, Saksamaa ja Jaapan. 99% firma käibest tuleb välismaalt ning 2/3 meeskonnast on pärit 25 eri riigist. Ettevõtte peakontor asub Tallinnas. Toggli grupi selle aasta käibeprognoos on 11 miljonit eurot, ollakse kasumis. Grupis töötab 90 inimest.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Uut äri alustades keskendutakse sageli tootele, teenusele või turundusplaanile, kuid üha enam digitaliseeruvas maailmas on üheks kõige olulisemaks väärtuseks sinu brändi identiteedis kujunemas domeen. Miks on seda vaja, kuidas seda valida ja millistele trendidele peaksid aastal 2025 tähelepanu pöörama? Tuginedes nii Eestist kui ka raja tagant saadud kogemustele panime sulle kokku ülevaate, mis peaks aitama sul domeenidega seotud maailmas hõlpsamini orienteeruda.