• 01.10.18, 14:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seminari "Masinõpe ja automatiseerimine klienditeeninduses" soodushind lõppeb homme

10. oktoobril toimuva kogemuslugude seminari „Masinõpe ja automatiseerimine klienditeeninduses“ soodushinnaga registreerumine lõppeb 2. oktoobril.
Seminari "Masinõpe ja automatiseerimine klienditeeninduses" soodushind lõppeb homme
Seminari eesmärk on tutvustada andmete kasutamise võimalusi klienditeeninduses, rääkida kogemuslugusid ning anda vihjeid uutest ja huvitavatest lahendustest. Laiem eesmärk on elavdada mõttevahetust andmete kasutamisest klienditeeninduses.
Konverentsi avaettekande teeb strateegia, innovatsiooni ja muudatuste juhtimise asjatundja Marko Rillo, kes tutvustab 5 megatrendi klienditeeninduse automatiseerimisel.
MKMi infoühiskonna teenuste arendamise osakonna juhataja Janek Rozov tutvustab seminaril riigi ideedsid andmete kasutamisel.
Feelingstream asutaja ja tehnoloogiajuht Lauri Ilison Teeb ettekande teemal „Kliendisuhte hoidmine, kui kõik on automaatne“.
Lauri Ilison keskendub oma ettekandes klienditeeninduse automatiseerimise lugudele. Ta toob näiteid Skandinaavias ja Baltikumis kaustatavatest lahendustest, mis aitavad kliendikogemust parendada. „Olulisteks märksõnadeks on personaliseerimine, kiiruse tõstmine, õiged ülesanded ja sisekvaliteet. Digitaliseerimise näiteid on nii veebipöördumiste, kõnede, emailide, chati kui ka tagasiside kohta. Kas kanalite rohkus toob ka uued juhtimisülesanded - lahkame seda seminaril,“ ütles Ilison.
Programmi pealelõunane osa keskendub erinevate ettevõtete kogemuslugudele.
Oma edulugusid, kogemusi ja õppetunde jagavad erinevate ettevõtete ja organisatsioonide esindajad ja praktikud:
1) Maanteeameti kogemuslugu tutvustab klienditeenindusjuht Tatjana Portnova koos Feelingstreami andmeteadlase Risto Hinnoga.
2) Taxify’st on rääkimas klienditeeninduse tootjuht Toby Humphrey (ingllise keeles).
3) Telia kogemuslugu tutvustab kliendisuhte toe allüksuse juht Martin Lips.
4) MindTitanist on rääkimas asutaja ja andmeteadlane Markus Lippus
5) SEB kogemusloost räägivad keskmise- ja väikeettevõtete segmendi juht Edward Rebane koos äriarenduse divisjoni projektijuhi Kristiina Jäetmaga.
Seminari programmi on kokku pannud Lauri Ilison ja Terje Ennomäe.
Sõnumid, millised osaleja võtab kaasa:
1. Klienditeenindust saab automatiseerida, andmed on selleks väga hea alus.
2. Andmed tekitavad eristuvuse, konkurentsieelise, parema kliendikogemuse.
3. Palju potentsiaali läheb hetkel kaduma, kasv on andmete paremas kasutamises.
4. Klientide ootused muutuvad - me eeldame, et ettevõte teab koheselt, milline on meie situatsioon ja oskab sellele vastata.
5. Samas on teatud ohud, mida peame jälgima - mis siis saab, kui kõik on automaatne ja meie masinad suhtlevad kliendiga, kuid inimesed enam mitte.
Sihtgrupp on klienditeeninduse juhid, teenindusjuhid, müügijuhid, arendusjuhid, innovatsioonijuhid, analüütikud, AI (tehisintellekt, artificial intelligence) juhid, kliendikogemuse juhid, tooteomanikud.
Seminar toimub Lutheri Masinasaalis, aadressil Vana-Lõuna 39/1 ja kestab kell 10:00-15:40.
Seminari osalemistasu viimase hetke registreerujale on 249 eurot (km-ga 298,80 eurot). Soodushind kuni 02.10 on 199 eurot (km-ga 238,80 eurot).
Lisainfo Aali Lilleorg, [email protected], tel 5053172.
Info ja registreerimine SIIN.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele