Autor: Mait Kraun • 18. november 2018

Kuidas tehisintellekt jaekaubandust mõjutab?

Ostjad lahkumas Amazon Go poest.
Autor: Scanpix

Tehisintellekt on aina rohkem hakanud jaemüügisektorit mõjutama, kirjutab portaal Inc.com.

Viimase viie aasta jooksul (2013–2018) on tehisintellekti arendavad idufirmad kogunud turgudelt 1,8 miljardi ulatuses investeeringuid, tehinguid on tehtud kokku 374, selgub uuringufirma CB Insightsi andmetest.

Aktiivsus on kasvanud suuresti tänu Amazonile, kes sunnib jaemüüjaid konkurentsis püsimiseks ümber tegema nii e-kaubanduse kui ka füüsiliste poodide strateegiaid. Prognoositakse, et Amazoni turuosa e-kaubanduse müügis on 2018. aastaks ligi 50 protsenti, kogu jaemüügist moodustavad nad aga 5 protsenti, selgub eMarketeri andmetest.

Andmemajandus 2018 "Unistamisest konkreetsetele tegudele: kuidas andmeteadust praktikas kasutada" toimub 06.12. Info ja registreerimine SIIN.

Seega, kuidas tehisintellekt jaemüügi sektorit täpselt mõjutab?

Näiteks kolm trendi on:

1) Tehisintellektist abiline ei ole piisav

2) Kassadeta poed võivad vähendada varguseid

3) Toidu kohaletoomine toimub juhita sõidukiga

CB Insightsi raportist välja võetud viiest suurimast trendist koos pikemate selgitustega saab lugeda Äripäevast.

Jaga lugu
Ituudised.ee toetajad:
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Erkki VilippReklaamimüügi projektijuhtTel: 517 7736
Kertu KarnerIT konverentside projektijuhtTel: 553 7112