16. veebruari öösel (reede vastu laupäeva) teostab Telia oma võrgus taas talitluspidevuse teste, mille tõttu esineb erinevate teenuste töös häireid.

- Telia testide tõttu esineb häireid erinevates teenustes.
Testide tõttu esineb 16. veebruari öösel häireid erinevates Telia teenustes nagu näiteks Telia veebileht, e-pood, Iseteenindused, Online.ee, erinevad TV lisateenused (Salvestamine, Videolaenutus), m-parkimine ja m-maksed. Juhul kui peale teste on mõjutatud kliendi teleteenus, soovitab Telia teha oma kodustele seadmetele (digiboks ja ruuter) taaskäivituse.
Telia kõnesideteenused ja internetiühendused testist mõjutatud pole ning toimivad tavapärasel moel.
Talitluspidevuse testide eesmärk on tagada klientidele parema töökindlusega teenused. Töid teostatakse öösel, et kliente võimalikult vähe häirida.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Telia tänab mõistva suhtumise eest ja palub vabandust võimalike ebamugavuste pärast.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.