Mobiiltelefoni kaudu teostatud airBaltic broneeringute maht on aastaga kasvanud 79%, teatas Läti lennufirma.

- Üha enam lennupileteid ostetakse mobiiliga.
- Foto: airBaltic
"Veebilehel mobiilseadmete abiga teostatud broneeringud on jõudsalt kasvanud mitme aasta jooksul. See ei ole seotud ainuüksi mobiili- ja broneerimissüsteemi populaarsuse kasvuga, kuid samuti paraneva kasutajakogemusega," ütles airBalticu e-kanalite, müügi ja turunduse asepresident Jouni Juhani Oksanen.
"Selleks, et pakkuda meie klientidele võimalikult lihtsat broneeringu teostamise protsess, ei palu me veebilehe külalistel tõmmata endale alla spetsiaalne mobiilirakendus. Selle asemel keskendume sellele, et meie veeb pakuks mugavat broneeringu teostamist," lisas ta.
Mullu lennutas airBaltic 4,14 miljonit reisijat, mis on 17% rohkem kui aasta varem, olles ühtlasi Läti lennufirma ajaloo suurim reisijatenumber. airBalticu koduturuks on Riia, Tallinn ja Vilnius, millest pakutakse lende rohkem kui 70 sihtkohta Euroopas, Venemaal, Kesk-Aasias ja Lähis-Idas.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.