Keskmine IT-vahendi kasutaja Eestis puutus mullu kokku 159 oma seadmete nakatamise katsega, mida on Lätist ja Leedust enam, teatas Vene andmeturbefirma Kaspersky Lab.

- Kaspersky Labi analüütik Jornt wan der Wiel.
- Foto: Aleksandr Guzhov
Ettevõtte analüütiku Jornt wan der Wieli sõnul on viimased kuud olnud äärmiselt sündmusterohked digitaalsete ohtude mõttes, millega kasutajad maailmas kokku puutuvad. Kui Läti kasutaja IT-seadet püüti mullu keskmiselt nakatada 150 korda, siis Eestis 159 ja Leedus 121 korda.
Online-ohtude arvu suurim kasv fikseeriti Eestis: võrreldes aastaga 2017 oli neid eelmisel aastal 223% rohkem (Lätis ja Leedus vastavalt 165% ja 102%).
"Lunaraha nõudvate programmide tuvastamiste arv suurenes 18% võrra aastal 2018 võrreldes eelmise aastaga ning kaevandamise programmide tuvastamiste arv kasvas 3,5 korda," kinnitas wan der Wiel.
Artikkel jätkub pärast reklaami
"Ootame, et selliste rünnakute arv hakkab kasvama, sealjuures hakkab arenema ka nende keerulisus. See näitab heade lahenduste tähtsust turvalisuses ja pideva õpetamise olulisust turvalisuse valdkonnas selleks, et suurendada teadlikkust nende rünnakute tagajärgedest,“ ütles Kaspersky Labi analüütik Jornt van der Wiel.
Kaspersky loob aastast 1997 kaitselahendusi ja pakub teenuseid suurte korporatsioonide, keskmiste ja väikeettevõtjate ning kodukasutajate jaoks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.