Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Bolt siseneb toidu kojutoomise turule
Varem Taxify nime kandnud Bolt hakkab lisaks sõiduteenusele pakkuma ka toidu kojuvedu. Esimesed riigid, kuhu teenus sel suvel jõuab, on Eesti, Soome ja Lõuna-Aafrika.
Bolt hakkab pakkuma toidu kullerteenust. Foto: Bolt
Bolti asutaja ja tegevjuhi Markus Villigu sõnul on toidu kojuveo teenusel veel kõvasti arenemisruumi. "Meil on olemas kogemus, tehnoloogia, juhtide võrgustik ning miljonid kasutajad Euroopas ja Aafrikas – me saame oma seniseid kogemusi kasutada selleks, et pakkuda just sellist toidukulleri teenust, nagu kliendid soovivad," selgitas ta.
Villig kinnitas, et Bolti tiim tegutseb targalt ja efektiivselt, et oma klientidele paremat teenust pakkuda. "Sõiduteenuse puhul tähendab see seda, et meie juhid saavad maksta väiksemat vahendustasu ja reisijatel on võimalik soodsamalt sõita. See on toonud meile ka konkurentidest kiirema kasvu," märkis ta.
Ettevõte muutis hiljuti nime Taxifyst Boltiks, et uus nimi kajastaks Bolti laiemat ambitsiooni transporditurul. Bolti platvormil on täna võimalik kasutada sõiduteenust autode ja mootorratastega ning laenutada elektrilisi tõukerattaid. Boltil on täna 25 miljonit kasutajat 30 riigis. Mullu 150 miljonit eurot kaasanud ettevõte kuulub ükssarvikute ehk enam kui miljard dollarit väärt idufirmade sekka.
Tehisintellekti rakendades toovad kõige kiiremini kulutused tagasi rahaliselt suure mõjuga lahendused, näiteks allahindluste ja lao optimeerimine, aga ka senise käsitsitöö automatiseerimine.