Bolti asutaja ja tegevjuhi Markus Villigu sõnul on toidu kojuveo teenusel veel kõvasti arenemisruumi. "Meil on olemas kogemus, tehnoloogia, juhtide võrgustik ning miljonid kasutajad Euroopas ja Aafrikas – me saame oma seniseid kogemusi kasutada selleks, et pakkuda just sellist toidukulleri teenust, nagu kliendid soovivad," selgitas ta.
Villig kinnitas, et Bolti tiim tegutseb targalt ja efektiivselt, et oma klientidele paremat teenust pakkuda. "Sõiduteenuse puhul tähendab see seda, et meie juhid saavad maksta väiksemat vahendustasu ja reisijatel on võimalik soodsamalt sõita. See on toonud meile ka konkurentidest kiirema kasvu," märkis ta.
Ettevõte muutis hiljuti nime Taxifyst Boltiks, et uus nimi kajastaks Bolti laiemat ambitsiooni transporditurul. Bolti platvormil on täna võimalik kasutada sõiduteenust autode ja mootorratastega ning laenutada elektrilisi tõukerattaid. Boltil on täna 25 miljonit kasutajat 30 riigis. Mullu 150 miljonit eurot kaasanud ettevõte kuulub ükssarvikute ehk enam kui miljard dollarit väärt idufirmade sekka.