Varem Taxify nime kandnud transpordiplatvorm Bolt käivitas tegevuse Stockholmis.

- Bolt jõudis Stockholmi.
- Foto: Bolt
Bolt Rootsi operatiivjuht Nils Wijkmarki sõnul on nende tugevus teenuse lokaliseerimine. "Euroopa ettevõttena mõistab Bolt inimeste vajadusi kiirema ja mugavama transporditeenuse järele. Konkurents tuleb linnatranspordi arengule kindlasti kasuks – usun, et suudame pakkuda Stockholmis parimat transpordiplatvormi nii klientidele kui juhtidele," rääkis ta.
Aprillis käivitas Bolt ka elektriliste tõukerataste renditeenuse Madridis. Ettevõte teatas hiljuti, et plaanib hakata peatselt pakkuma ka toidu kojuveoteenust Tallinnas, Helsingis ning Johannesburgis.
2013. aastal Markus Villigu poolt loodud Bolti eesmärk on muuta linnades liikumine lihtsamaks, kiiremaks ning usaldusväärsemaks. Ükssarvikul ehk enam kui miljardi dollarilise turuväärtusega Eesti tehnoloogiaettevõtel on tänaseks 25 miljonit kasutajat 30 riigis.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.