IT-teenuste ja terviklahenduste pakkuja Atea paigaldas lennusadamas allveelaevale Lembitu 40 meetrit pika ja 10 meetrit kõrge külgprojektsiooni.

- Alveelaev Lembitu sai 40 meetrit pika külgprojektsiooni.
- Foto: Atea
Installatsiooni abil on võimalik justkui ajas tagasi minna, et mõista, kuidas inimesed alleveelaevas oma igapäevatööd tegid. Projektorite tehnoloogia võimaldab lisada objektidele elu ja emotsiooni, teatas ettevõte. Tegemist on püsinäitusega, mis jääb lennusadama eksponaadi juurde. 
Atea kasutas meremuuseumis sarnaselt Narva Aleksandri kiriku videolahendusele Epsoni projektsiooniseadmeid. Eile käis ettevõtte Kesk- ja Ida-Euroopa regiooni asepresident Massimo Pizzocri lennusadamas projektiga tutvumas.
"Atea on viimase poole aasta jooksul viinud ellu kaks väga erilist ja nutikat installatsiooniprojekti – ühe muuseumis ja teise kirikus. On muljetavaldav, kuidas Eestis osatakse ajaloolisi objekte taastada ja neile kaasaegsete võimalustega väärtust lisada, osatakse austada ajalugu kasutades tulevikutehnoloogiaid," ütles Pizzocri.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Atea tegevjuhi Ruslan Štšerbjuki sõnul on sarnaste lahenduste loomisel võtmetähtsusega tugeva tehnilise kompetentsi omamine ettevõttes ja head partnersuhted maailma tipptasemel tootjatega.
"Lennusadamale oleme lisaks Lembitu installatsioonile paigaldanud ainulaadse audiogiidide süsteemi ning töö on käimas ka Paksu Margareta digiekraanide ja projektsioonilahenduste paigaldamisega," lisas Štšerbjuk.
Atea on lisaks meremuuseumile loonud digilahendused ka Eesti rahva muuseumile Tartus , ajaloo- ja filmimuuseumile ning on Narva Aleksandri kiriku videoinstallatsiooni tehniline teostaja. Atea ASA on suurim IT-teenuste ja terviklahenduste pakkuja Põhjamaades ja Baltikumis, tegutsedes Norras, Rootsis, Taanis, Soomes, Leedus, Lätis ja Eestis. Atea Eesti mullune käive oli 25 miljonit eurot ning ettevõttes töötab 64 inimest.
Seotud lood
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla 
Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.