• 23.05.19, 08:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Täna seminar IT-äri tegemisest Aafrikas

Tänasel seminaril välisministeeriumis räägitakse Eesti ja Aafrika koostöövõimalustest, sh telekomi- ja IT-teenuste alal. Esineb ka Rwanda IT ja innovatsiooniminister.
Üritust juhib kaubandus-tööstuskoja peadirektor Mait Palts.
  • Üritust juhib kaubandus-tööstuskoja peadirektor Mait Palts.
  • Foto: Andres Haabu
Kaubandus-tööstuskoda on koostöös välisministeeriumiga korraldanud Aafrikasse mitmeid visiite ning Eestit kui digiriiki ja potentsiaalset innovatsioonialast partnerit on pakutud nii Aafrika riikide valitsustele kui ka erasektorile.
Foorumi avavad välisministeeriumi välismajanduse ja arengukoostööküsimuste asekantsler Andres Rundu ning Rwanda IT ja innovatsiooniminister Paula Ingabire.
Eesti aukonsul Angolas Pedro Medeiros dos Anjos tutvustab äritegemist Aafrikas. Andrus Ansipi kabineti liige Tauno Tõhk jagab kogemusi teemal Aafrika ja Euroopa liit: ehitamaks tugevamat partnerlust Aafrikaga. Maailmapanga globaalsete telekommunikatsioonide kategooriajuht Karen M. Austin tutvustab Maailmapanga IT-teenuseid Aafrikas ning Ühinenud Rahvaste Organisatsiooni hangete osakonna ekspedeerimistiimi juht Edward Meck tutvustab äritegemise võimalusi ÜROga.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Päeva esimeses paneelsessioonis "Kas koostöö on Aafrikas tegutsemise edu võti?" osalevad Eesti ettevõtjad ja erialaliidud: Doris Põld, Piret Hirv, Andres Mellik, Kevin Tammearu, Tanel Keres, Priit Kongo.
Teine paneelsessioon toimub üle videosilla ning seal räägitakse Aafrika majanduse kasvuvõimest, osalevad mitmed Maailmapanga ja Rahvusvahelise Valuutafondi töötajad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele