Tele2 Eesti juhi Chris Robbinsi sõnul ei püüa nad enam uusi kliente saada iga hinnaga, vaid lubavad pakkuda paremat kogemust olemasolevatele klientidele.

- Tele2 Eesti juht Chris Robbins.
- Foto: Tele2 Eesti
Tele2 juhi sõnul on ettevõte teinud läbi suured muudatused, mis hakkavad nüüd vilja kandma."Me ei ürita iga hinnaga uusi kliente värvata, küll aga on ülioluline olemasolevate klientide väärtustamine ja suurepärase teenuse pakkumine," rääkis Robbins.
"Lõpetasime esimese telekomifirmana ära asjad, mis inimestele ei meeldinud. Näiteks kaotasime ära leppetrahvid, tähtajalised lepingud kui ka külmade müügikõnede tegemise. Tänu eelmisel aastal tehtud ümberkorraldustele on selle aasta algus nii müügi, kliendihoidmise kui ka väärtuse loomise osas ajaloo parim," rääkis ta.
Tele2 teatel kasvas ettevõtte klientide arv tänavu teises kvartalis 7700 võrra, jõudes 439 000 kliendini.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Samal ajal investeeris Tele2 Eestis üle kahe miljoni euro. "Sel aastal oleme võrku üle riigi tihendanud ning erilise rõhu panime Lõuna-Eesti mobiilse interneti võimsuse tõstmisele," rääkis Chris Robbins.
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?