Autor: Indrek Kald • 23. august 2019

SEB sai uue tehnilise lahenduse esimesena valmis

Esimesena Eesti turul võimaldab SEB pank kliendi nõusolekul kuvada tema kontoinfot teiste pankade internetipankades. Samuti ka vastavat litsentsi omavate kolmandate osapoolte keskkondades, kui viimastel on selleks töötav tehniline lahendus olemas.
SEB mobiilikeskkond (foto on illustratiivne).
Foto: Raul Mee

"Kahjuks ei saa me täna veel SEB internetipangas kuvada teistes pankades asuvaid kliendi kontosid, sest meile teadaolevalt ei ole teised turuosalised tehniliselt töötavat ligipääsu kontodele veel avanud. Loodan, et lähitulevikus see juhtub, pakkumaks kõikidele klientidele võrdseid võimalusi oma kontoinfo kasutamiseks ja haldamiseks," märkis SEB juhatuse liige ja jaepanganduse juht Ainar Leppänen.

Tema sõnul võimaldab pangakonto info turvaline kuvamine teiste pankade ja litsentseeritud fintech-ettevõtete lahendustes luua uusi finantsteenuseid, mis rikastavad finantsturgu ja laiendavad klientide võimalusi.

"Oleme veendunud, et avatud pangandus muudab finantsmaailma ning SEB eesmärk on olla nende uuenduste elluviimisel esirinnas, innustades ka teisi panku ja teenusepakkujaid seda tegema," kinnitas Leppänen.

Alates 14. juunist on SEB testinud litsentseeritud pankade ja fintechidega lahendust, mis võimaldab SEB kliendil vaadata kontoinfot ja teostada tehinguid oma kontodelt lisaks kodupangale ka kolmandate osapoolte keskkondades, kui ta peab seda vajalikuks.

Esimene ristkasutuse võimalus sai SEB klientidele kättesaadavaks eelmisel nädalal läbi Swedbanki internetipanga ja tänaseks on seda võimalust kasutanud juba pea 500 klienti.

Liitu ITuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Indrek KaldITuudised.ee toimetajaTel: 511 1112
Anne WellsReklaami projektijuhtTel: 5880 7755