• 04.02.20, 22:46
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tele2 Eesti lubab töötajaile tasutud piiramatut puhkust, kui see tööd ei sega

Tele2 Eesti uuendas oma motivatsioonipaketti, tuues sinna sisse ka võimaluse piiramatult puhata, kui see teiste tiimikaaslaste tööd ei sega.
Tele2 personali- ja klienditeeninduse direktor Sirli Seliov.
  • Tele2 personali- ja klienditeeninduse direktor Sirli Seliov.
  • Foto: Tele2 Eesti
"See tähendab, et töötajatel pole konkreetset puhkuse limiiti, peamine põhimõte, millest me lähtume, on see, et ka kolleegid peavad õnnelikud olema. Kuna meie ettevõttes töötatakse tiimides ja tehakse koostööd, siis annab see omakorda võimaluse ka meeskonnatöö tõhustamiseks," selgitas Tele2 personali- ja klienditeeninduse direktor Sirli Seliov.
Tele2 järgib tema sõnul piiramatu puhkuse võimalusega maailma parimaid praktikaid. Mitmed innovaatilised idufirmad ja globaalsed hiiud nagu Netflix, LinkedIn ja Virgin pakuvad töötajaile võimalust võtta puhkust igal ajal ja täpselt nii palju, kui nad tahavad – see töötab suurepäraselt, märkis Seliov.
Töötajate rahulolu oluliseks mõjutajaks on tema sõnul kindlasti töökorraldus. "Tele2s usaldame oma töötajaid ja rakendame paindlikku tööaega ning pakume ka kaugtöö võimalust, mis aitab inimestel ühildada töö muu elukorraldusega," selgitas Sirli Seliov.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Sellest aastast lisandus ettevõtte motivatsioonipaketti ka Eestis suhteliselt vähe levinud tööandjapoolne täiendav ravikindlustus, mis täiendab riiklikku ravikindlustust. Täiendava ravikindlustusega pääseb töötaja kiiremini eriarsti vastuvõtule, ei vaja selleks perearsti saatekirja ja saab tasulist raviteenust enda jaoks väiksema kuluga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele