"See tähendab, et töötajatel pole konkreetset puhkuse limiiti, peamine põhimõte, millest me lähtume, on see, et ka kolleegid peavad õnnelikud olema. Kuna meie ettevõttes töötatakse tiimides ja tehakse koostööd, siis annab see omakorda võimaluse ka meeskonnatöö tõhustamiseks," selgitas Tele2 personali- ja klienditeeninduse direktor Sirli Seliov.
Tele2 järgib tema sõnul piiramatu puhkuse võimalusega maailma parimaid praktikaid. Mitmed innovaatilised idufirmad ja globaalsed hiiud nagu Netflix, LinkedIn ja Virgin pakuvad töötajaile võimalust võtta puhkust igal ajal ja täpselt nii palju, kui nad tahavad – see töötab suurepäraselt, märkis Seliov.
Töötajate rahulolu oluliseks mõjutajaks on tema sõnul kindlasti töökorraldus. "Tele2s usaldame oma töötajaid ja rakendame paindlikku tööaega ning pakume ka kaugtöö võimalust, mis aitab inimestel ühildada töö muu elukorraldusega," selgitas Sirli Seliov.
Sellest aastast lisandus ettevõtte motivatsioonipaketti ka Eestis suhteliselt vähe levinud tööandjapoolne täiendav ravikindlustus, mis täiendab riiklikku ravikindlustust. Täiendava ravikindlustusega pääseb töötaja kiiremini eriarsti vastuvõtule, ei vaja selleks perearsti saatekirja ja saab tasulist raviteenust enda jaoks väiksema kuluga.