• 05.03.20, 15:05
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia ärikliendi üksuse juht Tarmo Kärsna läheb meditsiiniärisse

Alates 16. märtsist on Telia Eesti ärikliendi üksuse juhi kohusetäitja rollis Kristjan Kukk. Üksuse praegune juht Tarmo Kärsna suundub uude ametisse väljapool Teliat.
Telia ärikliendi üksuse juht Tarmo Kärsna suvel 2016.
  • Telia ärikliendi üksuse juht Tarmo Kärsna suvel 2016.
  • Foto: Andres Haabu
Telias on Kärsna töötanud ligi 15 aastat ning kokkuleppe kohaselt toetab ta veel kahe kuu jooksul eesseisvat üleminekut osalise tööajaga. Tema viimane tööpäev Telias on 13. mail.
Tarmo Kärsna liigub edasi uude valdkonda, asudes tööle Confido Meditsiinigrupi juhina. Confido loodi 2013. aastal arstide poolt. Seni Kadi Lamboti juhitud ettevõttel puudub leping haigekassaga ja kõik teenused on tasulised.
Telia Eesti on ettevõtte juhatuse esimehe Rober Pajosi sõnul just tänu Käsrna tugevale meeskonnale "edukalt ja kiiresti kasvanud IKT täisteenuse pakkujaks, kasvatades jõudsalt IT-teenuste äri ning samas hoides tugevat positsiooni ka traditsiooniliste telkoteenuste turul".

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Telia kaubamärgiks on alati olnud kvaliteetne teenus ja klienditeenindus. Eelmisel aastal oli meie äriklientide rahulolu ajaloo kõrgeim, mis on suurepärane saavutus,” kommenteeris Pajos pressiteates Tarmo Kärsna lahkumist.
Robert Pajose sõnul on Kristjan Kukk ärikliendi üksuse juhi kohusetäitja rollis parim inimene jätkamaks seniseid tegevusi. "Uue alalise juhi otsinguga alustame lähiajal nii sisemiselt kui majaväliselt," lisas ta.
Kristjan Kukk on Telia Eesti ärikliendi üksuse võtme- ja suurklientide allüksuse juht ning vastutab selles rollis Telia suurimate äriklientide kliendihalduse ja lahenduste müügi eest. Ta on töötanud ärikliendi üksuses kuus aastat ning Telias erinevatel juhtivatel positsioonidel kokku ligi 14 aastat. Enne Teliasse tulekut töötas ta Eesti Pangas.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele