• 01.04.20, 13:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

RIA avas testkasutuseks veebisuhtluse ja failivahetuse keskkonnad

Riigi infosüsteemi amet avas testkasutuseks suhtluskeskkonna ja failivahetuskeskkonna, mida saavad kasutada inimesed, kellel on Eesti isikukood ja mõni tunnustatud eID vahenditest.
Uue teenuse kasutuseks on vaja Eesti isikukoodi.
  • Uue teenuse kasutuseks on vaja Eesti isikukoodi.
  • Foto: ria.ee
"Riigiasutustel ja nende partneritel tekkis nõudlus ühise suhtluskeskkonna järele, kus andmete töötlus toimuks Eesti territooriumil. Praeguses kriisiolukorras, kus paljud peavad tegema kaugtööd, võimaldame seda kasutada kõigil, kel on sellise infovahetuskanali järele vajadus," sõnas ameti peadirektori asetäitja Margus Arm.
Vestlus.eesti.ee on mõeldud eelkõige tekstipõhiseks suhtluskeskkonnaks, kus on võimalik luua erinevaid suhtlusgruppe ja kutsuda sinna ka teisi osalejad. Kasutajad tuvastatakse ID-kaardi, mobiil-ID või Smart-ID abil ning keskkonnas kuvatakse nad perekonnanime ja isikukoodi alusel. Nii on võimalik tagada, et vestlustesse kaasatakse õiged inimesed.
Teenuse kasutamiseks tuleb tutvuda teenuse üldtingimustega ja anda nõusolek isikuandmete töötlemiseks. Teenus on praegu avalikult kättesaadav beetaversioonina ehk selle arendamine veel jätkub. Veebiversioonina saab seda kasutada nii enamlevinud veebilehitsejates kui ka Androidi ja iOS-i seadmetes, kasutades telefoniäppi Rocket.Chat.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Failivahetuskeskkonnas sahver.eesti.ee saavad asutused ja nende partnerid omavahel turvaliselt vahetada suuremahulisi andmeid (kuni 2 GB). Sahver kasutab tööks vabavaralist versiooni Nextcloudi platvormist ja on mõeldud lühiajaliseks andmete jagamiseks. Sahvris failide jagamiseks on vaja teada faili saaja isikukoodi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele