• 16.04.20, 08:35
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smart-ID kasutamine oli terve päeva häiritud

Eile vahemikus kell 11:18 kuni 23:00 oli häiritud Smart-ID kasutamine. Tõrkeid põhjustas probleem andmebaasis.
Ööl vastu neljapäeva toimis Smart-ID teenus taas tavapäraselt.
  • Ööl vastu neljapäeva toimis Smart-ID teenus taas tavapäraselt.
  • Foto: SK ID Solutions
SK ID Solutionsi teatel tuvastasid nad probleemi ja töötasid terve päeva selle nimel, et tagada maksimaalselt suur arv teenindatud päringuid ka vähenenud jõudlusega keskkonnas.
Alates kl 22:07 taastus teostatud muudatuse tagajärjel jõudlus täies mahus ja seeläbi ka kasutus kõikides internetipankades ja e-teenustes, kuid siiski esines tõrkeid üksikutel kasutajatel.
Ööl vastu neljapäeva toimis Smart-ID teenus tavapäraselt. "Usume, et see jääb nii ka hommikust alates suureneva päringute hulgaga," kinnitas ettevõtt juhataja Kalev Pihl.

Artikkel jätkub pärast reklaami

ID-kaardi ja Mobiil-ID kasutamine ei olnud eile häiritud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele