• 22.05.20, 14:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Andres Osula arendajatest: tipptegija palk ei lange, keskpärased jäävad virelema

"Kahtlen, kas tipptegijaid palgalangus puudutab. Korrektuur tundub ikkagi loogilisem pigem juunior- ja kesktaseme spetsialistide puhul," ütles töötajaid koondanud ning allesjäänuil üle 30% töötasu vähendanud tarkvarafirma Turnit juht Andres Osula.
Ühistranspordi piletisüsteeme pakkuva OÜ Turnit juht Andres Osula.
  • Ühistranspordi piletisüsteeme pakkuva OÜ Turnit juht Andres Osula.
  • Foto: Andres Haabu
Märtsis-aprillis kaotasid nende kliendid pea 90% piletimüügi käibest, mõjutades väga otseselt ühistranspordi piletisüsteeme pakkuva Turniti äri. "Kui veel jaanuaris prognoosisime, et 2020. aastal tuleb meil rekordkäive ning -kasum, siis tänaseks on reisitehnoloogia valdkonnas tõelised tegijad need, kes üldsegi ellu jäävad," kommenteeris Osula.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele