• 18.08.20, 14:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Statistikaameti IT-tiim avastas julguse riskida. "Töökoormus oli ulmeline"

Statistikaameti kiirete lahenduste taga peituvas tiimis toimus kevadsuvel täielik tööülesannete vahetus: kõik senine jäeti pooleli ning riski piiril hakati andmeid koguma, analüüsima ja edastama.
Statistikaamet võttis eesmärgiks panustada kriisiga toimetulekusse andmete kiirema kogumise, analüüsi ja edastamisega.
  • Statistikaamet võttis eesmärgiks panustada kriisiga toimetulekusse andmete kiirema kogumise, analüüsi ja edastamisega.
  • Foto: Adeolu Eletu/Unsplash
"Kiirus oli meie jaoks peamine väljakutse, sest sellises tempos ei ole me varem uusi ideid ellu viinud ja andmeid välja paisanud. Töökoormus oli ulmeline," kommenteeris tiimi kuuluv juhtivanalüütik Kaja Sõstra.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele