"Toodete Facebooki" arendav Eesti IT-firma kogus nädalaga investoreilt üle 830 000 euro
Nn toodete Facebooki arendav Eesti IT-firma plaanis 40päevase kampaaniaga koguda investoreilt 250 000 eurot, ent vaid nädalaga saadi kokku kordades suurem summa.
Ajujahi konkursil on uudse ideega IT-firma jõudnud tänavu kümne parema sekka.
Foto: ajujaht.ee
Seejuures kogunes summa ilma avaliku kampaaniata, info liikus vaid investorite kitsas ringis. Kokku märkis IT-ettevõtte osakuid üle 180 investeerimishuvilise.
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?