Kuigi üldjuhul on avaliku sektori e-teenused, veebid ja mobiilirakendused digiligipääsetavad ja kasutatavad kõigile, tuvastas tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet mitmesuguseid puudujääke.

- Paljudel on Eestis keeruline ja kohati ka võimatu kasutada avaliku sektori e-teenuseid.
- Foto: Pixabay
"Järelevalve tulemused näitasid, et digikeskkondade ligipääsetavus avalikus sektoris on teinud küll edusamme, kuid rõõmustamiseks on veel vara – paljud kitsaskohad vajavad siiski tähelepanu," selgitas TTJA digiligipääsetavuse ekspert Harri Puskar.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Üha rohkem inimesi töötab hübriidrežiimis ehk kontoris viibimise ja kodus töötamise vaheline piir on hägustunud. Sellega koos muutuvad üha paindlikumaks ka töötamiseks vajalikud lahendused. Üheks uuenduseks on tõsta veebikoosolekute ja sündmuste korraldamise tehnilist kvaliteeti ning tõhusust, ent milliseid võimalusi lähitulevik pakub?