• 06.01.23, 13:26

"Rõõmustamiseks on veel vara – paljud kitsaskohad vajavad siiski tähelepanu"

Kuigi üldjuhul on avaliku sektori e-teenused, veebid ja mobiilirakendused digiligipääsetavad ja kasutatavad kõigile, tuvastas tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet mitmesuguseid puudujääke.
Paljudel on Eestis keeruline ja kohati ka võimatu kasutada avaliku sektori e-teenuseid.
  • Paljudel on Eestis keeruline ja kohati ka võimatu kasutada avaliku sektori e-teenuseid.
  • Foto: Pixabay
"Järelevalve tulemused näitasid, et digikeskkondade ligipääsetavus avalikus sektoris on teinud küll edusamme, kuid rõõmustamiseks on veel vara – paljud kitsaskohad vajavad siiski tähelepanu," selgitas TTJA digiligipääsetavuse ekspert Harri Puskar.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele