• 02.04.24, 09:23

Kalev Pihl: peame sektorina õppima kasvama järjest väiksema inimressursiga

Millal hakkab Eesti IKT-sektor jälle suurelt kasvama? SK ID Solutionsi juhi Kalev Pihli sõnul peame õppima kasvama üha vähema inimressursiga.
Palgad kasvavad ja meie meeskond suureneb, kinnitas SK ID Solutionsi juht Kalev Pihl.
  • Palgad kasvavad ja meie meeskond suureneb, kinnitas SK ID Solutionsi juht Kalev Pihl.
  • Foto: SK ID Solutions
“Meie sektor on globaalses mõttes nii väike, et piisab ühest või kahest suurest investeeringust siia ja me oleme taas oma võimed viimase piirini ammendanud,” lisas ta.

Seotud lood

Uudised
  • 01.04.24, 10:42
ADMi juht Riho Pihelpuu: Eesti IT-ärid otsivad suurema marginaaliga turge
Eesti IT-ettevõtted püüavad kasvatada efektiivsust ja laieneda turgudele, kus saab pakkuda teenust parema marginaaliga, kinnitas peamiselt eksporti tegeva IT-firma ADM juht Riho Pihelpuu.
Uudised
  • 28.03.24, 10:43
“Riigihangetel on hakanud osalema IT-ettevõtted, kes seal varem ei osalenud”
Kuna hulk sektoreid on raskustes, siis on avaliku sektori hangetel asunud osalema paljud IT-firmad, mis seda varem ei teinud, kinnitas Wisercati juht Mehis Sihvart.
Uudised
  • 21.03.24, 12:35
Kristjan Hiiemaa: Erply tõstab paljude töötajate palku automaatselt igas kvartalis
Tarkvarafirma Erply suurendab paljudel töötajatel palgataset automaatselt igas kvartalis, kinnitas ettevõtte asutaja ning juht Kristjan Hiiemaa.
Uudised
  • 18.03.24, 10:28
CGI juht Eesti IT-firmadest: vajadus uusi talente leida pole paljudel enam teema
Kui eelnevatel aastatel on juhtide põhiküsimuseks Eesti IKT-sektoris olnud uute töötajate leidmine, siis nüüd on olukord CGI juhi Andres Birnbaumi sõnul muutunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele