• 08.04.24, 15:05

CGI loob riigi tellimusel uudset lahendust 112ga suhtlemiseks. “Suur ja põhimõtteline muutus”

Riigihanke võitnud tehnoloogiaettevõte CGI Eesti uuendab hädaabinumbri 112 kasutusvõimalusi, otsides piloteerimiseks uusi lahendusi ka turult.
Projekti oodatav tulemus on kõigile ligipääsetava hädaabiteenuse tehnilise lahenduse kirjeldus ja katsetuste tulemused (pilt on illustratiivne).
  • Projekti oodatav tulemus on kõigile ligipääsetava hädaabiteenuse tehnilise lahenduse kirjeldus ja katsetuste tulemused (pilt on illustratiivne).
  • Foto: Harry Cunningham / Unsplash
“Hindamisele jõudnud visiooniplaanide hulgas oli mitu tugevat pakkumust, CGI oli neist parima hinna-kvaliteedi suhtega,” kommenteeris hanke tulemusi Kitty Kubo.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele