• 12.04.24, 13:33

Lõppeb soodushind IT-juhtimise aastakonverentsile

Pühapäeval, 14. aprillil kehtib viimast päeva soodushind IT-juhtimise aastakonverentsile, mis toimub mai keskel Tallinnas.
Suhtluspaus 2023. aasta IT-juhtimise aastakonverentsil.
  • Suhtluspaus 2023. aasta IT-juhtimise aastakonverentsil.
  • Foto: Raul Mee
Oma kogemusi ja nõuandeid jagavad IT-juhtimise aastakonverentsil Eesti mõjukaimaks IT-juhiks valitud Agnes Roos, mitmes ettevõttes tehnoloogiajuhina töötanud Agur Jõgi, tööstusettevõtte Barrus IT-juht Vaido Otsar, Omniva toote- ja arendustiimide juht Kristel Leisalu, Telia Eesti riskijuht Andreas Meister, HANZA Grupi infoturbejuht Kristian Teiter, Cybersi juht Jürgen Erm jt.
Seekordse konverentsi teemadeks on muutused IT-juhi töös, tehisintellekti rakendamine ja ohud, IT-tiimide ehitamine, soovitused digitaliseerimiseks, ülevaade muutustest tarkvaraarenduses, küberturbe nõuanded jms.
IT-juhtimise aastakonverents pakub kuulamiseks ja kaasa mõtlemiseks mitmeid kogemuslugusid Eesti ettevõtetelt, samuti võimalust esinejailt lisa küsida ning suhelda kolleegide ja partneritega.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna loomaaia keskkonnahariduskeskuses 14. mail toimuvale konverentsile on oodatud IT- ja tehnoloogiajuhid, teised valdkonna eest vastutajad Eesti organisatsioonides, samuti IKT-sektori ettevõtjad ja juhid. Kümned ja kümned inimesed on end juba kirja pannud.
Vaata konverentsi programmi ja esinejate nimekirja SIIT ning registreeru soodushinnaga SIIN. Soodushind kehtib 14. aprillini (kaasa arvatud).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele