• 17.05.24, 12:16

Telia pani tehisaru teavitama kliente äikeseohust. “Tuleb alati ette ka kahjujuhtumeid”

Eelmisel aastal saatis Telia oma klientidele tehisintellekti toel enam kui 300 000 äikese eest hoiatavat SMSi ning jätkab sellega ka tänavu.
Äikesekahjustusi saanud ruuter.
  • Äikesekahjustusi saanud ruuter.
  • Foto: Telia Eesti
Kokku registreeris Telia eelmisel aastal enam kui 2000 äikesega seotud kliendipöördumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele