• 17.05.24, 12:16

Telia pani tehisaru teavitama kliente äikeseohust. “Tuleb alati ette ka kahjujuhtumeid”

Eelmisel aastal saatis Telia oma klientidele tehisintellekti toel enam kui 300 000 äikese eest hoiatavat SMSi ning jätkab sellega ka tänavu.
Äikesekahjustusi saanud ruuter.
  • Äikesekahjustusi saanud ruuter.
  • Foto: Telia Eesti
Kokku registreeris Telia eelmisel aastal enam kui 2000 äikesega seotud kliendipöördumist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.05.25, 10:14
Smart-ID, AI ja null paberit: uus tarkvara võimaldab koosolekuid pidada detailidesse takerdumata
Koosoleku pidamine tähendab rohkemat kui lihtsalt arutelu – see hõlmab päevakorra koostamist, hääletusi, otsuste dokumenteerimist ja protokollide koostamist, kusjuures aina sagedamini toimuvad nõupidamised üle veebi. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco on loonud lahenduse, mis viib koosolekute korraldamise uuele tasemele, olgu selleks aastakoosolek, avaliku sektori istung või aktsionäride üldkogu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele