• 15.10.24, 12:27

SEB digipanganduse juht: võimaldage klientidel endale ise toode luua

SEB pank on viimastel aastatel kasvatanud jõudsalt just seda osa panganduses, kus klient saab ennast ise teenindada. IKT aastakonverentsil jagas SEB digitaalse panganduse juht Märten Liinat digitaalse transformatsiooni kogemust.
SEB digitaalse panganduse juht Märten Liinat jagas 15. oktoobril IKT aastakonverentsil digitaliseerimise kogemusi.
  • SEB digitaalse panganduse juht Märten Liinat jagas 15. oktoobril IKT aastakonverentsil digitaliseerimise kogemusi.
  • Foto: Marko Mumm
Selleks võtsid nad aluseks ainult ühe mõõdiku, millega mõõdeti, kui palju SEB kliendid saavad ise omale toodet või väärtust luua, mille parimaks näiteks peab Liinat internetipanka.

Seotud lood

Uudised
  • 04.03.24, 13:18
SEB kogemus: viis asja, mida digitaliseerimisel silmas pidada
Kui soovid täita oma müügieesmärgi konkurendist kiiremini, siis siin on kirjas viis asja, mida müügi digitaliseerimisel silmas pidada.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele