• 06.02.25, 13:20

Pipedrive: suure osa tööst teeb kliendi vajadusi arvestav õpivõimeline AI-agent

Täna avalikustatud Pipedrive´i tootevisiooni kohaselt teeb tulevikus suure osa müügitööst tehisaru ning osa nende klientidest juba testib sellist rakendust.
Tarkvarafirma Pipedrive tootevaldkonna juht Viktoria Ruubel.
  • Tarkvarafirma Pipedrive tootevaldkonna juht Viktoria Ruubel.
  • Foto: Pipedrive
“Unistasime suurelt ja proovisime ette kujutada, mis oleks võimalik, kui ühendame inimeste teadmised ja kogemused tehisintellektiga,” kommenteeris tarkvarafirma Pipedrive tootevaldkonna juht Viktoria Ruubel.

Seotud lood

Uudised
  • 31.12.24, 12:52
Kas AI võtab tarkvara arendajailt töö? Vastavad Eesti IT-äride juhid
Eesti IT-ettevõtete kinnitusel küsivad kliendid neilt, kas tehisintellekti kiire areng jätab tarkvara arendajad tööta.
Uudised
  • 21.01.25, 15:14
Advokaat: kui AI on äri kriitiline osa, tuleb ka riskid ära kaardistada
Tehisaru oskuslik kasutamine suurendab konkurentsivõimet, eriti väikeettevõtetel, kuid senisest enam peab teadvustama ka AI rakendamisega kaasnevaid ohte ja muutusi.
Uudised
  • 28.01.25, 16:37
ON24 pani AI kliente nõustama. “Testperiood live-keskkonnas on seljataga”
Eesti e-kaubanduse ettevõte ON24 võttis hiljuti kasutusele tehisaru, et kliendid leiaks paari klikiga pea 100 000 toote seast just endale vajaliku.
Saated
  • 30.01.25, 13:00
Eksperdid hoiatavad: unine digipööre võib maksta ettevõttele turuosa
Saates "Digitark äri" räägime, kuidas ettevõtted saavad innovatsiooni ja tehnoloogia abil leida uut kasvu ning tõsta oma äri efektiivsust. Uurime saatekülalistega innovatsiooni rolli äris. Saame teada, et innovatsioon ei pea olema midagi mastaapset ja pöördelist – olulised on ka väikesed muudatused, mis teevad ettevõtte töö tõhusamaks või klientide elu lihtsamaks.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele