Pipedrive: suure osa tööst teeb kliendi vajadusi arvestav õpivõimeline AI-agent
Täna avalikustatud Pipedrive´i tootevisiooni kohaselt teeb tulevikus suure osa müügitööst tehisaru ning osa nende klientidest juba testib sellist rakendust.
Tarkvarafirma Pipedrive tootevaldkonna juht Viktoria Ruubel.
Foto: Pipedrive
“Unistasime suurelt ja proovisime ette kujutada, mis oleks võimalik, kui ühendame inimeste teadmised ja kogemused tehisintellektiga,” kommenteeris tarkvarafirma Pipedrive tootevaldkonna juht Viktoria Ruubel.
Tehisaru oskuslik kasutamine suurendab konkurentsivõimet, eriti väikeettevõtetel, kuid senisest enam peab teadvustama ka AI rakendamisega kaasnevaid ohte ja muutusi.
Saates "Digitark äri" räägime, kuidas ettevõtted saavad innovatsiooni ja tehnoloogia abil leida uut kasvu ning tõsta oma äri efektiivsust. Uurime saatekülalistega innovatsiooni rolli äris. Saame teada, et innovatsioon ei pea olema midagi mastaapset ja pöördelist – olulised on ka väikesed muudatused, mis teevad ettevõtte töö tõhusamaks või klientide elu lihtsamaks.
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.