• 21.02.25, 11:57

TalTechi professor: Hiina keskendub varjatud ligipääsu loomisele ja andmete kogumisele

Riigi infosüsteemi ameti värske küberturvalisuse aastaraamat nimetas maailma suurima küberohuna Hiinat, rõhutades tehnoloogia, andmekogumise ja küberrünnakute rolli luuretöös.
Venemaa ja Hiina koostöös võib hakata Venemaa saama kasu Hiina kogutud andmetest, kinnitas TalTechi tarkvarateaduse instituudi professor Tanel Tammet.
  • Venemaa ja Hiina koostöös võib hakata Venemaa saama kasu Hiina kogutud andmetest, kinnitas TalTechi tarkvarateaduse instituudi professor Tanel Tammet.
  • Foto: TalTech
Arvestades Hiina tehisintellekti arendusi, nagu DeepSeek, tekib küsimus, kas see ohustab ka tavaettevõtjaid ja tarbijaid.

Seotud lood

Uudised
  • 10.02.25, 11:26
Kasvab väga suure mõjuga intsidendi tõenäosus. Mida toob aasta 2025 küberruumis?
Alanud aastal on oodata järjekordset küberintsidentide rekordit, ent kasvab ka väga suure mõjuga intsidendi toimumise tõenäosus.
Uudised
  • 12.02.25, 14:09
RIA soovitus: ärge kasutage DeepSeeki rakendusi riigi poolt antud tööseadmes
Tulenevalt Hiina tehnoloogiaga seotud riskidest soovitab riigi infosüsteemi amet mitte kasutada Hiina IT-firma DeepSeek rakendusi riigi poolt antud tööseadmetes.
Uudised
  • 13.02.25, 11:09
Kaks Eesti IT-firmat lasid hinnata AI-süsteemide ja -toodete riske. “Andis mõtteainet”
Andmete töötlemine tehisintellekti abil tekitab olulisi riske, ütles välistel ekspertidel oma AI-kasutust hinnata lasknud IT-ettevõtte Flowit juht Andres Aavik.
Uudised
  • 19.02.25, 14:56
Telia: ründed Office365 kaudu tabavad üha enam keskmisi ja väiksemaid ettevõtteid
Meilisüsteemid ja kasutajate online-identiteedid on aastaid olnud ettevõtete üks haavatavamaid kohti, ent süsteemide turvalisusele ei pöörata piisavalt tähelepanu.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele