• 07.04.25, 16:05

“Seetõttu jääb kaupmees käibest ilma”. Sisustuspood võttis kasutusse Eesti AI-firma lahenduse

Tehisintellekti arendav Eesti ettevõte sai oma kliendiks suure sisustuskaubamaja, mis lahendab nende abil e-kaubanduse ühe levinuma probleemi.
Meie lahendus aitab kliendil kindlamini ostuotsuseni jõuda, kinnitas Heikki Haldre.
  • Meie lahendus aitab kliendil kindlamini ostuotsuseni jõuda, kinnitas Heikki Haldre.
  • Foto: Miros AI
Arendaja sõnul aitab see lisaks võistleda ka Aasia e-kommertsi hiidudega.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.09.25, 10:34
Crayon teeb keerulised AWS-i arved lihtsaks ja loogiliseks
Pilveteenustega seotud arveldamine võib tekitada omajagu peavalu. Crayon koondab Amazon Web Service’i (AWS) kulud ühele arvele, annab reaalajas ülevaate tegelikest kuludest ning aitab andmepõhiste soovitustega kulusid kontrolli all hoida. Klientide jaoks on tulemus vähem manuaalset tööd ja ebameeldivaid üllatusi ning rohkem kontrolli ja kokkuhoidu.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele