• 29.04.25, 09:07

IT-firma Iglu ei täitnud küll oma eesmärki, kuid saavutas rekordkasumi

Hoolimata Eesti majanduse ebakindlast olukorrast eelmisel aastal, säilitas tarkvaraarendaja Iglu senise käibe ja parandas tuntavalt kasumlikkust.
Praegu on hea aeg uue arenduspartneri kaasamiseks või vana väljavahetamiseks, kinnitas Iglu suuromanik ja juht Kristjan Aiaste. Foto mulluselt IKT aastakonverentsilt.
  • Praegu on hea aeg uue arenduspartneri kaasamiseks või vana väljavahetamiseks, kinnitas Iglu suuromanik ja juht Kristjan Aiaste. Foto mulluselt IKT aastakonverentsilt.
  • Foto: Marko Mumm
Samas jäid ettevõtte mullused tulemused eelmise aasta alguses seatud eesmärkidele alla, kinnitas Iglu suuromanik ja tegevjuht Kristjan Aiaste.

Seotud lood

Uudised
  • 28.06.24, 14:07
Tarkvarafirma Iglu tegi rekordaasta, tiim sai kolmandiku võrra suurema aastaboonuse
IT-ettevõtte Iglu värsked majandustulemused näitavad tugevat kasvu nii käibes kui puhaskasumis, mida jagati ka töötajatega.
Uudised
  • 19.06.23, 08:23
IT-firma omanik: oleme väga jõudsalt palku tõstnud, sest meie tööle on rohkem nõudlust
Kui esimese kvartali SKP langust põhjendati tellimuste vähenemisega IT-äris, millest sai ka majanduse suurim pidur, siis IT-firma OÜ Iglu seda ei tunneta.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele