• 16.09.25, 12:41

Riik uuris esmakordselt AI kasutust. Analüütik: keeruline seletada, miks on nii suured käärid

Statistikaamet kogus värske uuringuga esmakordselt infot Eesti elanike tehisaru kasutuse kohta.
Alati ei taheta AI kasutust tööl avalikustada, sest siis võib töötaja enda panus tööprotsessi tunduda väiksemana, usub Bigbanki peaökonomist Raul Eamets.
  • Alati ei taheta AI kasutust tööl avalikustada, sest siis võib töötaja enda panus tööprotsessi tunduda väiksemana, usub Bigbanki peaökonomist Raul Eamets.
  • Foto: Raul Mee
Võrdluseks avaldas statistikaamet eilses teates, et Eesti ettevõtetest kasutab igapäevatöös tehisintellekti 22 protsenti.

Seotud lood

Uudised
  • 15.09.25, 10:31
Uuring: andmeanalüütika on kasutuses pooltes ettevõtetes, tehisaru viiendikus
49% Eesti ettevõtetest kasutab igapäevatöös andmeanalüütikat, tehisintellekti aga 22%, selgus värskest ettevõtete infotehnoloogia uuringust.
Uudised
  • 12.09.25, 15:28
Uuring: tööandjad ei soosi ega juhenda AI kasutust. Helmes: võib tuua ohtliku mahajäämuse
Suur osa Eesti, Läti ja Leedu elanikest ei tunne, et neilt oodatakse tehisaru kasutamist töös, samuti pole nad saanud tööandjalt pea mingit juhendamist.
  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:52
Esecom toob turule Zoomi kõnekeskuse, et pakkuda maailmatasemel kliendisuhtlust
Konkurentsitihedas ja kiiresti arenevas maailmas on tõeliselt oluline see, et ükski kõne ega kontakt kaduma ei läheks – kui teie ettevõte jääb tabamatuks, ei jää klient ootama, vaid võtab ühendust järgmise sama teenuse pakkujaga ning lööb käed. See võib aga teie ärile kalliks maksma minna. Et sellist olukorda ei tekiks, siis saab appi tulla Esecom, kes aitab luua teie ettevõtte vajadustele vastava kõne- või kontaktikeskuse. Koos tehakse selgeks, millised on ettevõtte vajadused ja milliste suhtlussüsteemi funktsionaalsustega saab töötajate ja klientide rahulolu tõsta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi ITuudised esilehele