TeliaSonera hakkab kaubamärke vähendama

Eesti Telekomi suuromanik TeliaSonera
kavatseb vähendada kaubamärke, kirjutab Soome majandusleht Kauppalehti.

Peamiselt Läänemere regioonis tegutseva ettevõttel on 12 riigis kasutusel kokku 21 kaubamärki, näiteks Norras on neid kolm. Ettevõtte tegevjuhi Anders Igeli sõnul konkreetset otsust kaubamärkide vähendamise kohta veel ei ole, kuid nii suure kaubamärkide arvu vajadust uuritakse. Paneme kaubamärgid rääkima ühest TeliaSonerast, lisas ta. Ettevõtte uus pressijuht Ewa Lagerqvist on vihjanud et loobuda võidakse isegi TeliaSonera nimest.

Ajalehe sõnul on üks põhjus, ehkki Igel ise seda ei kinnita, ettevõtte uuest aastast loodav uus struktuur, mis ei ole enam riigi- vaid tootepõhine. Rahvusvahelised ettevõtted pole päris hästi tajunud, et TeliaSonera on kohal, seda eriti Balti riikides, kus Diil, Elion, Ezys ja Omnitele on paljude kõrvade jaoks võõras. Maailma suurim telefonioperaator on näiteks valinud teise tee. Gigant on ostnud ettevõtteid oma lipu alla.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Derivco is looking for a SENIOR JAVASCRIPT DEVELOPER

Derivco Estonia OÜ

22. oktoober 2017

ERPLY otsib SÜSTEEMIADMINISTRAATORIT

Majandustarkvara OÜ

01. november 2017

Arvamused

Teabevara