Starman sattus uurimise alla

Tarbijakaitseamet uurib, kas Starmani
reklaamid, milles lubatakse, et kõik teenused on suve lõpuni tasuta, petavad
tarbijaid või mitte, kirjutab Põhjarannik.

"Suve lõpuni kõik tasuta," lubavad suured Starmani plakatid. Telereklaamiklippides kordab Starman veelkord, et neil on kõik teenused suve lõpuni tasuta.

Ent kui klienditeenindajatelt uurida, miks Starman jätkab sellise reklaamilubaduse korral oma klientidele arvete esitamist, tuleb vastuseks, et see lubadus ei puuduta vanu teenuse kasutajaid ja on mõeldud vaid uutele liitujatele osa teenuste puhul. Samal ajal pole reklaamides märgitud klauslit, et kampaania on mõeldud vaid tulevastele klientidele.

Tarbijakaitseameti peaspetsialist Kadri Kauksi märkis, et uute klientide värbamiseks loodud kampaaniad ei tohi olla eksitavad olemasolevate klientide suhtes.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ADM Interactive otsib PHP VANEMARENDAJAT

M-Partner HR OÜ

22. detsember 2017

TTÜ otsib IT ARENDUSJUHTI

Tallinna Tehnikaülikool

12. detsember 2017

Derivco is looking for a TECHNICAL WRITER

Derivco Estonia OÜ

15. detsember 2017

Arvamused

Teabevara