KUIDAS olla veebis hästi nähtav?

Internetis käe pulsil hoidmiseks ei piisa
ettevõttel enam ainult kodulehest. Olemasolevate ja võimalike klientidega
suhtlemiseks ning ettevõtte tutvustamiseks tuleb sügavamalt sotsiaalmeediasse
siseneda.

Kui ettevõtte koduleht on tavaliselt ühepoolne suhtlus, siis sotsiaalmeedia tähendab ka vaataja-lugeja kaasamist - kommenteerimise, sisu lisamise ja muu sellise näol. Sotsiaalseks teebki selle see, et tegemist pole mono- vaid dialoogiga. Miks seda ettevõttele vaja on?

Ühelt poolt on see ettevõtte-teenuse-toote turundamises ja sihtrühmade informeerimises samm senisest edasi. Teisalt on see koht, kus kujundatakse ettevõtte-toote-teenuse maine. Seega on sotsiaalmeediavormides osalemine võimalus selles kaasa rääkida ja seda suunata, samuti tugevdada sidemeid oma sihtgruppide vahel.

Näiteks sporditarvete müüja Hawaii Express korraldab lühisõnumite vahetamise keskkonna Twitter kaudu viktoriine, Monton aga uuris oma ajaveebis lugejatelt, millist särki nad kannaksid ja tootmises näeksid. Erinevalt pelgalt müügile suunatud sisust ja sõnumitest meelitavad sellised aktsioonid taas ettevõtte kanaleid külastama.

Loe lisa tänasest Äripäevast ajalehest. Äripäeva tellija saab artiklit lugeda Äripäeva paberlehe veebipeegeldusest. Võimalik on paberlehe lugusid veebist lugeda ka päevapiletiga, mida saab osta siit.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

ERPLY otsib SÜSTEEMIADMINISTRAATORIT

Majandustarkvara OÜ

01. november 2017

Tallinna Linnakantselei otsib INFOSÜSTEEMIDE ANALÜÜTIKUT

Tallinna Linnakantselei

01. november 2017

Arvamused

Teabevara