Microsoft kaotas 5 aastaga tütarfirma väärtusest 98%

Viis aastat tagasi 6,3 miljardi dollari eest soetud internetireklaami firma AQuantive väärtusest kannab Microsoft 6,2 miljardit dollarit maha, mis tõukab tarkvaragigandi tõenäoliselt kahjumisse.

Mitterahaline kahju tähendab, et Microsoft peab juunis lõppenud kvartalis tõenäoliselt leppima kahjumiga. Enne eilset pressiteadet ootasid Bloombergi analüütikud firmale kvartaalseks kasumiks 5,3 miljardit dollarit.

Tarkvaragigant ostis 2007. aastal internetireklaami firmade ülevõtmiste tuhinas AQuantive'i umbes 6,3 miljardi dollari eest, et püüda Google'it. Paraku ei toonud tehing loodetud kasvu firma niigi kahjumit teenivas online-divisjonis.

"Online-teenused on firma suurim pettumus praegu," ütles Bloombergile BGC Partnersi analüütik Colin Gillis, kes soovitab Microsofti aktsiaid osta.

Isegi kui AQuantive'i tehing ei vastanud ootustele, on Microsofti sõnul nende online-divisjon näidanud paranemismärke teistes valdkondades. Näiteks on suurenenud tulu iga otsingu pealt ja Bing on veidi turuosa juurde võitnud.

Osale arutelus

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

OG ELEKTRA AS otsib IT KASUTAJATOE KONSULTANTI

OG Elektra AS

29. detsember 2018

Arvamused

Teabevara