Autor: Meelis Mandel • 27. veebruar 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine. Telia-Sonera: Eesti on huvitav turg
Barcelonas Mobile World messil viibiv TeliaSonera mobiiliteenuste strateegia eest vastutav Kennet Rådne rääkis Kauppalehtile Eesti turu omapärast.
Telekomioperaatoritele on Eesti tema sõnul huvitav maa. Tarbijatel on kasutada vähem raha, kui Põhjamaades, kuid ühiskond on digitaalselt superarenenud, lisas ta.
"Baltimaad on kriisist toibumas, nende aastane kasv on 3,5 protsenti," lausus Rådne. "Nutitelefonide osa hakkab kasvama. Baltimaades on nutitelefonide penetratsioon 20%, Soomes ja Rootsis aga 50%."