Amazon astub reklaamiäris Google’i kandadele

Amazon.com valmistub reklaamiäris aina enam astuma Google’i kandadele ning arendab oma tarkvara, et uurida veebireklaami abiga miljonite aktiivsete veebikauplejate tegevust.

Spetsialistide sõnul võib uus süsteem tulevikus ohustada Google’i 50miljardilise aastakäibega reklaamiäri, vahendab MarketWatch.

USA internetikaubamaja on juba alustanud teistele veebilehtedele reklaamide paigutamisega. Märgid aga näitavad, et ettevõttel on selles valdkonnas väga suured ambitsioonid.

„Amazon võib kasutada oma valduses olevaid andmeid klientide käitumismustrite kohta, et teha reklaamid palju efektiivsemaks,“ ütles uuringufirma IDC analüütik Karsten Weide. „Turundajatele meeldiks väga omada uut alternatiivi väljaspool Google’it ja Facebooki.“

Amazon on juba mõnele potentsiaalsele partnerile teatanud, et hakkab uut platvormi tänavu aasta lõpus testima. Asjaga kursis olevate inimeste sõnul on ettevõttel plaanis võimaldada turundajatel ligipääs pea 250 miljonile aktiivsele Amazon.com teenuse kasutajale.

Amazon jääb siiski peamiselt internetikaubamajaks, kuid reklaamiäri võib aidata tal hoogsalt käivet ja kasumimarginaali kasvatada. Samas võib ettevõte seista silmitsi mitme takistusega. Näiteks olevat Google maksnud 2013. aastal üle 9 miljardi dollari teistele veebisaitidele, kuhu oma reklaami paigutas.

Osale arutelus

  • Birjo Must

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for a SENIOR QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Julianus Inkasso otsib TARKVARAARENDAJAT

Julianus Inkasso OÜ

25. november 2017

Derivco is looking for a RELEASE ENGINEER

Derivco Estonia OÜ

30. november 2017

Arvamused

Teabevara