“Viimased viis aastat, millal strateegiliselt Sportlandi kaubamärki arendasin, olid enesemõistvalt eeskujuks maailma parimad brändid ning nende tegevus nii globaalsel kui lokaalsel turul,“ rääkis IM Arvutite uus tegevjuht Antti Adur. Ta lisas, et maailma mainekaim ja võimsaim bränd Apple on alati olnud see, kellelt ka spordivaldkonnas on palju õppida. Ameerikas teevad Nike ja Apple ka strateegiliselt koostööd ning Apple’i tegevjuht Tim Cook on Nike pikaaegne juhatuse liige.
„Eestis ja teistes Baltimaades Sportlandi turundust tehes hakkas silma, et Apple ei kõneta piisavalt noori, ettevõtjaid ning ei räägi nendega kui inimene, kui bränd, vaid räägib nendega kui arvuti/IT produkt,“ selgitas Adur.
„Kindlasti on selliseid brände veelgi, mille turundust ja üleüldist äri saaks Baltimaades paremini teha, kuid Apple’i kasutamata potentsiaal jäi mulle kuidagi rohkem silma. Jaekaupmehena üritan alati mõelda esmajärgus kui meediaettevõtte juht ning alles siis kui oma erialaspetsialist,“ rääkis Adur
Uue tegevjuhi soovideks, mida ta tahab saavutada, on olla parim, esimene, tuntuim, elavaim ja ka äriliselt edukaim Apple’i müüja. „Innovaatilise tehnoloogia ja kaasaegsema elustiili edendaja ja propageerija Eestis ja Baltimaades,“ ütles Adur ning lisas, et vähemat eesmärki ei saaks püstitada, sest see pole Apple’i moodi ja ka tema moodi!
Loe pikemalt Äripäeva teemaveebist Kaubandus.ee
Autor: Maarit Eerme, kaubandus.ee toimetaja