Google hakkab tüütuid reklaame blokeerima

Google reklaami blokeering
Google reklaami blokeering

Google andis teada, et alates 15. veebruarist 2018 lõpetab Chrome nende reklaamide näitamise, mis ei vasta kvaliteedistandarditele. Ettevõte plaanib muuta veebilehtede sirvimise vähem tüütavamaks.

Kvaliteedistandardid on paika pandud „paremate reklaamide koalitsioonis“, mis on üks Google’i osa, kes keelab igasuguse tüütu reklaami. Tüütute reklaamide hulka arvestatakse kõik pop-up reklaamid, automaatselt käivituvad videod ja muusika, pakkumise kehtivuse lõpuni jäänud aja loendused, suured kleepuvad reklaamid ja palju muud. Mobiiliseadmete puhul kuulub tüütute reklaamide alla ka kerimisribale kerkivad ning vilkuvad reklaamid.

Antud sammu eesmärk on vältida reklaame, mida inimesed ise ei saa ignoreerida. Kui ainult üks reklaam põhjustab veebilehe „rikkis“ olekut rohkem kui 30 päeva, siis Google eemaldab selle veebilehe kõik reklaamid.

Ettevõtted hakkavad kindlasti otsima viise kuidas sellest piirangust mööda pääseda ning luua veelgi tüütuid reklaame. Kuid Google loodab, et trend on ikkagi selles suunas, et internet oleks vähem tüütu.

Osale arutelus

  • ITuudised.ee

    ITuudised.ee

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi ITuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Valdkonna töökuulutused

Derivco is looking for an ANIMATOR

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Derivco is looking for a QA SPECIALIST

Derivco Estonia OÜ

01. märts 2018

Nortal is looking for a HEAD OF MARKETING

Nortal AS

28. veebruar 2018

Arvamused

Teabevara